IT gadżety z firmowym logo to dobra reklama i marketing firmy
Każde przedsiębiorstwo musi reklamować się, by przyciągnąć do siebie klientów i zwiększyć tym samym zyski ze sprzedaży usług lub towarów. Minęły już jednak czasy, kiedy jedynym wystarczającym sposobem reklamy były ulotki, reklamy telewizyjne, gazetki reklamowe czy billboardy w wielkich miastach. Reklamy te wciąż są bardzo popularne, jednak ich rosnąca liczba sprawia, że klienci rzadko zwracają na nie tak dużą uwagę jak kilka lat temu. Wiele osób uznaje je za wręcz nachalne i zniechęca się do danej marki. Istnieją jednak inne formy reklamy, które są silnie perswazyjne, a jednocześnie bardzo subtelne.
Każde przedsiębiorstwo musi reklamować się, by przyciągnąć do siebie klientów i zwiększyć tym samym zyski ze sprzedaży usług lub towarów. Minęły już jednak czasy, kiedy jedynym wystarczającym sposobem reklamy były ulotki, reklamy telewizyjne, gazetki reklamowe czy billboardy w wielkich miastach. Reklamy te wciąż są bardzo popularne, jednak ich rosnąca liczba sprawia, że klienci rzadko zwracają na nie tak dużą uwagę jak kilka lat temu. Wiele osób uznaje je za wręcz nachalne i zniechęca się do danej marki. Istnieją jednak inne formy reklamy, które są silnie perswazyjne, a jednocześnie bardzo subtelne.
Do tego typu form reklamy należy obdarowywanie klientów gadżetami z logo firmy. Mogą to być zarówno niedrogie przedmioty jak długopisy, notesy, ołówki czy małe maskotki, jak i przedmioty droższe – torby, plecaki, a nawet biżuteria. Szczególnym powodzeniem cieszą się także przedmioty codziennego użytku, np. pendrive klucz czy pendrive karta kredytowa, które mogą służyć nie tylko jako pamięć zewnętrzna, ale także jako breloki do kluczy. Można ich zatem używać w wielu miejscach: w biurach, w domach, a także podczas wyjazdów służbowych czy na uczelni.
Pendrive z nadrukiem jest gadżetem, który w bardzo subtelny sposób sprawia, że posiadające go osoby oraz osoby przebywające w ich otoczeniu, zaczynają rozmawiać o danej marce. Powstaje w ten sposób komunikacja, której skutkiem jest rozpowszechnienie nazwy firmy, która reklamuje się na urządzeniu, oraz usług, które ta firma oferuje. Skuteczność tej komunikacji jest jeszcze wyższa, gdy pendrive ma fantazyjny, oryginalny kształt – pendrive klucz czy pendrive karta kredytowa znacznie bardziej przyciągają uwagę niż pendrive o klasycznym kształcie.
Siła reklamowa gadżetów podarunkowych dla klientów jest więc bardzo wysoka. Firma zamawiająca tego typu przedmioty ponosi jedynie początkowe koszty, a następnie reklama ta rozprzestrzenia się sama – jest ona wszędzie tam, gdzie pojawi się dany gadżet. Jej subtelność sprawia także, że dostrzegający ją ludzie mogą zacząć identyfikować się z osobami posiadającymi gadżety danej marki i zapragnąć zostać jej klientami tak jak inni.
Polski producent gadżetów oraz pendrivów reklamowych z firmowym logo: usbprezent
Makra USBprezent jest własnością sp. Rokka z o.o.