0
Opublikowano
18 marca 2012 w
Portal komputerowy » Systemy Operacyjne » Windows Vista » Narzędzia »
Kilka kont pocztowych w programie Poczta Windows
Bardzo wielu użytkowników nie korzysta z dobrodziejstwa programu Poczta systemu Windows i traci czas podczas logowania się na pocztę w przeglądarce internetowej. W programie Poczta systemu Windows możemy w bardzo szybki i prosty sposób wysyłać i odbierać wiadomości tekstowe, wysyłać i odbierać pliki, wysyłać wiadomości do grup osób.
Jeżeli posiadamy wiele adresów e-mail to wczytanie wszystkich wiadomości odbywa się za pomocą kliknięcia jednego przycisku Wyślij/Odbierz.
W celu dodania konta internetowego do programu Poczta systemu Windows musimy:
- Otworzyć program Poczta Systemu Windows klikając odpowiednio Start, Wszystkie programy, Poczta Systemu Windows.
- W menu Narzędzia klikamy polecenie Konta…
- Klikamy przycisk Dodaj.
- Wybierz typ konta (w naszym przypadku zaznaczamy Konto e-mail a później klikamy Dalej).
- Wpisujemy nazwę wyświetlania konta, np.: Praca.
- Wpisujemy adres e-mail, który wprowadzamy do programu. Następnie klikamy Dalej.
- Wybieramy typ poczty przychodzącej, np.: POP3.
- Wpisujemy odpowiednio nazwę serwera poczty wychodzącej oraz serwera poczty przychodzącej (nazwy serwerów otrzymujemy zaraz po rejestracji konta pocztowego, np.: poczta.o2.pl, poczta.interia.pl). Jeżeli po rejestracji poczty otrzymaliśmy informację że serwer wymaga uwierzytelniania to wówczas musimy zaznaczyć opcję Serwer poczty wychodzącej wymaga uwierzytelniania. Klikamy Dalej.
- Musimy wpisać hasło identyczne z tym co mamy w poczcie, zaznaczamy Zapamiętaj hasło i klikamy przycisk Zakończ.
Jeżeli mamy wiele adresów e-mail to postępujemy analogicznie według powyższych punktów.
Spis treści: Kilka kont pocztowych w programie Poczta WindowsClick to rate this post!
[Total: 1 Average: 4]