Kobiety kochają tablety
Kobiety są bardzo otwarte na nowości technologiczne – coraz chętniej kupują elektronikę użytkową, wśród której ważne miejsce zajmują urządzenia mobilne. Jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie firmy ASUS, niemal co czwarta polska użytkowniczka tabletu lub notebooka deklaruje, że zakupu sprzętu dokonała w przeciągu ostatnich sześciu miesięcy. Podobna liczba respondentek stwierdziła, że w ciągu najbliższych 6 miesięcy dokona takiego zakupu.
Dla kobiet urządzenia mobilne są już nie tylko przydatnym narzędziem, ale coraz częściej elementem stylu. Jak pokazuje badanie SW Research, przeprowadzone na zlecenie ASUS Polska, w przeciągu ostatniego pół roku w ręce co czwartej respondentki trafił nowy tablet lub notebook. Co więcej, prawie 25% badanych kobiet zadeklarowało, że planuje zakup tego typu urządzenia w ciągu najbliższych sześciu miesięcy. Kobiety pokochały mobilne urządzenia, które nie tylko stanowią dla nich realne wsparcie w intensywnym życiu codziennym, ale często również podkreślają ich styl.
Podczas wyboru urządzenia mobilnego panie rzadziej niż panowie patrzą na specyfikację czy markę. Kobiety również rzadziej posiłkują się recenzjami na specjalistycznych portalach i opiniami innych użytkowników sieci. Zdecydowanie większą wagę przywiązują do wyglądu i designu urządzenia. Częściej niż panowie zwracają też uwagę na promocje w miejscu zakupu, opinie i rekomendacje znajomych oraz chętniej korzystają z pomocy sprzedawcy w sklepie, w którym dokonują zakupu.
Rok 2013, okrzyknięty przez branżę IT rokiem tabletów, to bardzo dobra okazja, by zamiast tradycyjnego bukietu podarować bliskiej pani stylowy tablet.
Spis treści: Kobiety kochają tablety