Popularne gadżety firmowe – umocnij pozycję swojej marki
Gadżety reklamowe – skuteczny nośnik reklamy
Branża reklamowa nieustannie się zmienia i rozwija – obecnie najpopularniejsze są działania marketingowe prowadzone online, ale narzędzia tradycyjne – jak druk kalendarzy, ulotek czy wizytówek – nadal mają duży udział w budowaniu marki i umacnianiu jej pozycji w świadomości klientów i na rynku.
Postęp doprowadził do tego, że wybór narzędzi i możliwości promocji różnych produktów i usług jest ogromny – nie zawsze jednak tradycyjne formy reklamy ustępują miejsca narzędziom internetowym. Najczęściej warto działania te połączyć – poniżej wybrane tradycyjne nośniki reklamy, które w formie gadżetów pozwolą kształtować wizerunek i umacniać pozycję marki. Poniżej wybrane z nich.
Druk kalendarzy
Warto zdecydować się m.in. na druk kalendarzy w celu kształtowania wizerunku marki oraz umocnienia jej pozycji. Dobrze dobrane do branży gadżety reklamowe pozwolą nawiązać z klientem relację, zrobić na nim dobre wrażenie oraz zapisać się w jego pamięci. W branży artykułów promocyjnych pojawiają się i nowe trendy, ale kalendarze biurkowe, na ścianę czy w formie notesu od lat są wyjątkowo popularne. Wynika to z ich praktycznego zastosowania – służą przez cały rok i są dobrze widoczne, rozpowszechniając nazwę i logo marki. Mogą z powodzeniem służyć jako nośnik reklamowy.
Wizytówki firmowe
Wizytówka pełni funkcję użytkową – umieszcza się na niej dane kontaktowe firmy – ale także pełni rolę w budowaniu wizerunku. Profesjonalny projekt na papierze dobrej jakości wpłynie na wiarygodność firmy, ale też umocni jej pozycję i pozostanie w świadomości potencjalnych kontrahentów. Warto jednak na spokojnie rozważyć jej układ graficzny, dobrać kolorystykę i zamieszczane na niej informacje – wizytówka powinna być atrakcyjna wizualnie, ale też czytelna. Minimalizm i kreatywność powinny iść tutaj w parze.
Pendrive’y, breloki, smycze, długopisy z logo marki
Popularną grupą są też praktyczne gadżety z logo firmy – jak smycze czy długopisy. Są one w firmie w powszechnym obiegu i pełnią nie tylko rolę użytkową, ale także reklamową. Wszystkie drobne gadżety powinny być zaprojektowane w jednym stylu, aby od razu kojarzyły się z daną marką.
Dobrym wyborem będą też prezenty elektroniczne ze względu na ich użyteczność – jak na przykład pendrive’y, power banki oraz słuchawki, które są pomocne w wykonywaniu obowiązków zawodowych. Poza tym branża gadżetów elektronicznych bardzo prężnie się rozwija i można zaprojektować spersonalizowane upominki.
Luksusowe gadżety reklamowe
Mimo że popularny jest druk kalendarzy biurkowych czy ulotek, rośnie też zainteresowanie produktami luksusowymi dla wymagających klientów – jak m.in. galanteria skórzana (np. aktówki na dokumenty), zestawy do wina czy wyroby ceramiczne. Takie upominki biznesowe wymagają zainwestowania większej sumy, ale oddziałują na postrzeganie jej jako profesjonalnej i oferującej najlepszą jakość produktów czy usług – w wielu branżach ich zakup będzie z pewnością dobrą inwestycją.
Spis treści: Popularne gadżety firmowe – umocnij pozycję swojej marki