„Smart Watches” w natarciu na rynek tradycyjnych zegarków
Technologiczna rewolucja zatacza coraz szersze kręgi, a najszybciej rozwija się jej mobilny sektor. W ciągu ostatnich paru lat, smartfony stały urządzeniami codziennego użytku w rękach setek milinów użytkowników. Ich dopełnieniem może stać się niedługo tzw. smart watch, którego jeden z pierwszych modeli jest już dostępny na polskim rynku, m.in. w sieci sprzedaży Vobis Digital.
Od początku tego roku branżowe media systematycznie donoszą o nowej koncepcji zegarka, opartej na najnowszych mobilnych technologiach. Podobno pracują już nad nimi światowi giganci, czyli firmy Apple i Samsung. Padają nawet konkretne nazwy takich produktów: iWatch i Galaxy Altius. Taki gadżet ma komunikować się bezprzewodowo ze smartfonem i m.in. obsługiwać wiadomości SMS/e-mail, sieci społecznościowe oraz odtwarzać muzykę.
Tymczasem niedawno miał swoją premierę Sony LiveView generation 2 (MN2) SmartWatch, czyli inteligentny zegarek współpracujący ze smartfonami wyposażonymi w system Android. Jest on dedykowany dla popularnej serii telefonów Sony Xperia, ale również współpracuje z urządzeniami innych producentów, np. HTC i Samsung.
Zegarek posiada dotykowy mini-wyświetlacz OLED, za pomocą którego możemy nawigować po jego funkcjach oraz aplikacjach smartfonu: mamy m.in. wygodny dostęp do wszelkich wiadomości tekstowych i różnych komunikatów/powiadomień oraz do odtwarzacza muzyki, kalendarza i innych naszych aplikacji. Te ostatnie można pobierać ze sklepu Google Play, gdzie jest ich tysiące, w dużej części darmowych.
Sony SmartWatch komunikuje się ze smartfonem za pomocą bezprzewodowej technologii Bluetooth, a maksymalny zasięg łączności pomiędzy tymi urządzeniami, to nawet 10 metrów.
Więcej informacji znajdziemy na stronie sklepu internetowego Vobis.pl.
Cena: 369 zł, gwarancja 24 miesiące.
Spis treści: „Smart Watches” w natarciu na rynek tradycyjnych zegarków